روغن جوجوبا

روغن جوجوبا حاوی ویتامین E و B است که به تقویت ناخن و هیدراته نگه داشتن آن کمک می کند. این روغن به راحتی به پوست نفوذ می کند و رطوبت را برای مدت طولانی‌تری در پوست نگه می دارد. روغن جوجوبا نزدیک ترین روغن به سبوم واقعی پوست ما است و ناخن ها آن را جذب می کنند و فوق العاده مغذی است.

روغن زیتون

روغن زیتون یک روغن عالی برای تقویت ناخن است. مرطوب کننده است و به راحتی جذب می شود.

روغن زیتون عمیقا مغذی است و به ناخن ها احساس شادابی می دهد. روغن زیتون به محکم شدن و انعطاف پذیری ناخن کمک می کند. جذب کلسیم بسیار مهم است زیرا به تقویت و ساختار ناخن ها کمک می کند. روغن زیتون به بهبود جذب کلسیم کمک می کند.

روغن میخک

میخک به طور گسترده ای به عنوان یک درمان طبیعی استفاده می شود. از دندان درد گرفته تا تسکین تنفسی، روغن میخک می تواند بهترین دوست شما باشد. حاوی خواص ضد قارچی برای مقابله با عفونت ها است.

همچنین حاوی مواد ضد عفونی کننده است که به طور طبیعی ناخن های شما را از هر گونه درد تسکین می دهد.

روغن آووکادو

آووکادو حاوی پتاسیم است که باعث تولید کراتین می شود و این می تواند از شکننده شدن ناخن های شما جلوگیری کند و در عین حال رشد ناخن ها را افزایش دهد.

روغن کنجد

روغن کنجد بسیار مغذی است و به مرطوب نگه داشتن ناخن و کوتیکول شما کمک می کند. اسیدهای چرب موجود در آن مانع نفوذ سموم به ناخن می شود. بسیار شبیه روغن میخک، ضد عفونی کننده و ضد قارچ است.

روغن نارگیل

روغن نارگیل را می توان برای تمام بدن استفاده کرد، اما سعی کنید آن را در روتین ناخن خود نیز بگنجانید! می توان از آن برای جلوگیری از برآمدگی ها و برجستگی های روی سطح ناخن، ترمیم کوتیکول های آسیب دیده، جلوگیری از ناخن های دردناک و حفظ طراوت مانیکور برای مدت طولانی تری استفاده کرد.

روغن کرچک

روغن کرچک غلظت بیشتری نسبت به اکثر روغن‌ها دارد. می‌تواند به تقویت و محافظت از ناخن‌ها کمک کند، کوتیکول‌ ناخن را مرطوب کرده و همچنین دارای خواص ضد قارچی برای مبارزه با عفونت ها است.

روغن آفتابگردان

روغن آفتابگردان ترمیم کننده، مرطوب کننده و صاف کننده است. روغن آفتابگردان نرم کننده ای است که به حفظ رطوبت در ناخن های شما کمک می کند.

دارای مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین E است که به سلامت ناخن ها و پوست اطراف آن کمک می کند.

روغن ویتامین E

ویتامین E به ترمیم ناخن های شکننده کمک می کند و خطر شکستگی ناخن را کاهش می دهد. عمیقاً مرطوب کننده است و می تواند از بسیاری از مشکلات روی ناخن قبل از اینکه ظاهر شوند جلوگیری کند.

روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین سرشار از بسیاری از مواد ترمیم کننده از جمله امگا 6، آنتی اکسیدان ها، ویتامین E، ویتامین B1، ویتامین B2 و ویتامین B6 است.

روغن بادام شیرین، ناخن را در شرایط عالی نگه می دارند و احتمال شکستگی و لایه برداری را کاهش می دهند. علاوه بر این، روغن بادام می‌تواند ظاهر کوتیکول‌های کدر را تا حد زیادی بهبود بخشد و درخشندگی را به ناخن‌های شما بازگرداند.

https://lesalon.com/blog/10-best-nail-cuticle-oils

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *