🍂به دلیل طبع پاییز باید تا جایی که ممکن است تری بدن را افزایش دهیم
🍂پرهیز از خوردن غذاهای مانده، گوشت گاو و گوساله، کنسروها و کمپوت ها، سوسیس و کالباس و فست فودها، ادویه های تند و تیز، ترشی ها، سرخ کردنی ها، بادمجان، عدس، قارچ، پنیرشور، ماست و دوغ ترش، کشک، رب و سس ها، غذاهای مانده و گوشت نمک سود، چای پررنگ، یخ، شوری ها، چیپس و پفک
🍂پرهیز از زیاده روی در مصرف میوه های سرد و تر تابستانی، لبنیات، قهوه، نسکافه، کاکائو، سیر و پیاز
🍂خوردن غذاهای افزایش دهنده گرمی و تری مانند آبگوشت با گوشت بره، آش های ساده، مرغ های درشت، تخم مرغ عسلی، شیرینی های طبیعی و مقدار متعادل از غذاهای تند
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂📌

سلامتی و تغذیهگیاهان دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *