تا جایی که ممکن است تری بدن را افزایش دهیم.

پـ,رهیز از خوردن غذاهای مانده، گوشت گاو و گوسـاله، کنسروها و کمپوت ها، سوسیس و کالباس و فست فودها،ادویه های تند و تیز، ترشی ها، سرخ کردنی ها، بادمجان، عدس، قـارچ، پنیرشور، ماست و دوغ ترش، کشـک، رب و سـس ها، غـذاهای مانده و گوشـت نمک سود، چای پررنگ، یخ، شوری ها، چیپس و پفک.

پرهیز از زیاده روی در مصرف میوه های سرد و ترتابستانی، لبنیات، قهوه، نسکافه، کاکائو، سیر و پیازخوردن غذاهای افزایش دهنده گرمی و تری مانند آبگوشت با گوشت بره، آش هـای سـاده، مـرغ هـای درشـت، تـخم مـرغ عسلی، شیـرینـی هـای طبیعـی و مقدار متـعادل از غذاهای تنـد

سلامتی و تغذیهمقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *